marvidsson.blogg.se
my life in words.

bra till sist!

Kommit till sängs nu, men trött? nä vad är det för något?! Känner att det är på tiden att försöka vända tillbax dygnet. Så att man något i stil med kan vända rätt innan skolan börjar. 13 dagar kvar av detta sommarlov. 12 dagar tills flytten tillbaka till internatet sker. Vilken ångest jag börjar få. Samma sak varje sommarlov när lovdagarna börjar bli mindre och mindre. Börjar misstänka att det kanske hör till endå?
Nog om det. Kvällen blev okej till sist efter mina raseriutbrott på alla i min närhet. Pillade lite med en väns bil. Eller, de pillade med bilen och jag satt mest och gjorde annat, och sedan en tur till McDonalds och köpte oss vars en glass och sedan suttit mest och pratat och skrattat tillsammans.
Måste tillägga, mina vänner är det finaste jag har. Att dom finns kvar trotts mitt humör är ofattbart. De borde ha något slags världens-bästa-vänner-pris. Utan tvekan ♥
Jag är besvärlig och omständig. Kan vara rakt av pain in the ass. Har kort stubin och lättirriterad, men allt av en anledning. & snart blir det förbättring. Jag lovar ;)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback