marvidsson.blogg.se
my life in words.

min fina!

Ni vet den jobbiga känslan man får när man har tillbringat mycket tid och många dagar med någon man verkligen tycker om och som man trivs med, och sedan lämnar personen?
Den känslan ligger jag inne med just nu. De tre senaste sagarna har jag varit hemma hos min fina pojkvän. & idag var det dags att åka tillbaka till internatet då skolan börjar igen imorgon. Jag skulle kunna göra allt för att få några dagar extra ledigt som jag sen kunde ha spenderat med hjärtat mitt. Vill tillbaka till honom, hans famn. Vilken ångest!
Men som tur är så är det ingen full skolvecka, utan hemfärd på fredag igen, vilket betyder att jag får pussa på honom snart igen <3

Och från ingenstans så är jag inne på sista terminen av alla mina skolår. Vart fan tog tiden vägen? Snart kommer vuxenlivet, och med det en massa ansvar. Jag är bara 19 år gammal, men har redan nojja över att bli äldre. Hur ska detta sluta? ;-)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback