marvidsson.blogg.se
my life in words.

1-0 till mig

Utmattadtjej.se
en rätt så krävande dag har detta varit minst sagt. Mina krafter är helt och hållet slut efter en fight med mig själv som pågått hela dagen.
Innerst inne har jag velat slå omkring mig,skrika rätt ut och bara fly från verkligheten. Men jag har hela tiden försökt tygla mitt humör, och hålla en god ton och min. Så idag har jag för en gångs skull vunnit över min adhd.
Jag har fått min röst hörd, och jag har gett en mindre inblick i hur mitt liv fungerar. Jag har fått förståelse och med detta hoppas på förändringar.
att det ska behöva vara så jobbigt att tygla sitt humör!
usch o fy. dags att sova. samla krafterna till morgondagens kamp. ☺






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback