marvidsson.blogg.se
my life in words.

Städning på g.

god fortsättning alla läsare! 
har inte blivit så mycket uppdaterande igen på grund av lathet. men nu tänkte jag offra,inte tid mitt i städandet.
Idag, eller än så länge, den lilla stund jag varit vaken har jag varit ovanligt effektiv. har hunnit med att dammsuga, torka golv och diskat. någon nytta måste jag ju göra när jagar hos mormor och hälsar på ;-) 
Hon själv åkte iväg med väninnorna för att handla, och istället för att jag bara skulle sitta och lata mig i soffan tog jag mig i kragen med lite städning. så slipper honsjälv göra det sen. Fyfan vilket bra och underbart barnbarn jag är!
 
Jag har fått en ny bästis! jag upptäckte att mormor skaffat surfplatta , eller IPad som det så fint heter. och till min förvåning är det av den bättre modellen, min mormor är cool. Men så länge jag är uppe i Billesholm lär hon inte få ha den ifred. För nu har jag lagt beslag på den, så mormor får roa sig med laptopen sålänge :)
 
fortsätta med städningen nu, om jag orkar och har lust så kommer ett inlägg sen.puss och kram ;*

Trackback