marvidsson.blogg.se
my life in words.

progress

varje dag är ett steg närmare målet. & jag har en lång väg kvar innan jag ens är närheten av nöjd.
- alla andra gånger jag fått för mig att träna så har jag lagt ner efter ett tag. Jag dränktes av kommenrarer, positiva sånna men det fick mig inte att vilja fortsätta endå, då jag inte såg någon skillnad själv. Så denna gång gjorde jag ett nytt försök. Men då körde jag med det här med att ta foto. Det har inte gått så fasligt lång tid, men lite skillnad är det. Liten bit i rätt riktning, men vägen till nöjd är långt borta än.




Många kommer säkert nu att tycka att det inte är lönt att lägga ut denna bild då jag inte är i mål än. Men jag gör det enbart för att påminna mig själv om att inte ge upp! Jag har gett mig fan på att jag ska klara de.
lycka till Marinah. Tack så mycket Marinah :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback