marvidsson.blogg.se
my life in words.

<3

Nu håller jag äntligen kväll!
Idag har varit en bra dag. Vakna rätt sent, men vad gör det när man har sommarlov ;) En fin vän kom hit, fick i oss middag och sedan mötte jag, M och syrran upp en annan vän och vi begav oss mot Bjärred. Fick för mig att jag skulle bada i havet idag för första gången och sagt och gjort. Väl framme i Bjärred prommenera vi ut längt ut på bryggan, jag fick på mig badkläder och i vattnet. Rätt skönt väl i, men inte lika skönt att komma upp ur vattnet. Fick på mig handduk och vi traska upp igen för att handla mjukglass sedan bege oss hemåt igen. stanna till vid Ica och fick köpt godis, och nu sitter jag här. Med massa gott och mys. Livet e fantastiskt.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback