marvidsson.blogg.se
my life in words.

bra dag!

Nu ligger en utslagen hjälte i sängen med mobilen i högsta hugg för att slänga in ett inlägg innan de två blå slocknar totalt.
Igår, böev det absolut iingen sömn. Jag, min syster, en vän och min kusin bestämde oss för att dygna. Varför? - anledningen var väl det med tanke på att vi skulle samlas nere i Balders Hage klockan 06:30 imorse, och hade vi då lagt oss hade väl ingen av oss kommit upp. Så efter vårt besök i Broby igårkväll så slutade det med att vi töser gick hem till min kusin, bryggde en kanna med kaffe, intog soffläge och satte igång film på datorn. Hela kvällen/natten/morgonen satt vi bänkade i soffan till Wrong turn. & det får jag säga, att kalla de filmerna för skräck begriper jag inte. I min värld är de väl mer klassade som "blodig komedi". Efter massa filmtittande och kaffedrickande var det ingen som orka koka nytt kaffe då den ena klaga på att det var för starkt, och den andra på att det var för svagt, så istället åkte energidryck fram och vi koka vars en påse nudlar. Fick i oss det och strax där efter mer eller mindre hade klockan sprungit iväg och vi traska neråt byn för denna dags äventyr. Premiären på Barnfestivalen -barncancerfonden var idagsom sagt, och trots en dag med massa regnskurar så lyckades vi endå! Hela parken fylld med barn och familjer. Massa med lekar, hoppborgar, ponnyridning, sumo, fiskedamm med mera. Det var en härlig dag idag
.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback