marvidsson.blogg.se
my life in words.

vilken dag!

Vilken härlig dag! En typisk sommardag.
& som pricken över i;et så är det ju ingen skoldag. Idag är det ju ämligen Sveriges nationaldag. & den har jag spenderat tillsammans med min finfina vän, och idag har vi hunnit med en del saker. Först och främst fick vi städat ur en lokal något sådär där han ska ha sin studentfest. & därefter körde vi en tur in till Svedala för att handla frukost. Planerna var väl att vi skulle tillbaka till honom men istället körde vi en runda till Trelleborg där det var bilutställning. Massa gamla bilar, gissa vem som njöt om inte jag! :) Efter en del tittande och gående inne i Trelleborg blev det glass-paus. Köpte vars en mjukglass och njöt av den i parken.
& så styrde vi bilen hemåt igen. Hem till Staffanstorp. Fikat med folket här hemma, och och fick på mig bikini. Intog läge i solstolen och där låg jag ett tag, innan vi fick för oss att åka och bada. Eller jag fick för mig att idag ville jag  ta årets första dopp. Sagt och gjort, fram med handduk och sedan ner till Billebjer där årets första dopp blev. Massa banande och solande innan vi körde åter igen till staffanstorp där kubbspel och wiskey väntade.
Kortfattat så har denna dagen varit så otroligt bra.
Imorgon väntas bilutställning i Staffanstorp, och en rockabilly kväll. Ååååh vad jag längtar. Denna helgen kommer att bli kanon. Den kommer att bli fantastisk. Det känner jag på mig.
 
Med detta säger jag godnatt sålänge.
puss&kram!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback