marvidsson.blogg.se
my life in words.

fiska var planen.

Vi, jag, min pappa och syster hade som planer att fiska idag. Vi trotsade vädret och åkte iväg trots regnet. Väl fått in sakerna i bilen och på väg mot Limhamn var jag lite stirrig på att äntligen få fiska med pappa och syrran. Något vi inte gjort tillsammans sedan vi var små. Med andra ord många år sedan. Väl framme intog vi plats, packa upp fiskegrejorna och skulle börja fiskandet. Men naturligtvis så var spöt isönder. Självklart, varför inte liksom?! Och det var bara att packa ihopa igen, sätta oss i bilen och köra hemåt igen. En mycket besviken Marinah här! Men inget att hänga läpp över. Till helgen som kommer ska vi ut igen. Dock är lördagen redan bokad med Björka (ett dansställe) där Streaplers spelar. Så redan nu känner jag på mig att helgen kommer att bli bra.
I skrivandets stund har jag intagit mysläge i soffan, och kollar på ishockey med pappa i brist på annat. Hade planer på att träffa stolpskottet, men så verkar det inte bli. som vanligt ..
puss & kram sålänge.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback