marvidsson.blogg.se
my life in words.

helgen <3

äntligen är sidan uppe igen!
Försökte logga in på blogg.se igår med syftet att uppdatera bloggen, men icke! 
Men äntligen går det. 
nåväl tur är väl det :)
Här om dagen, eller rättare sagt härom kvällen var jag på bio med min underbara vän. Och filmen vi såg var Evil dead. Vad finns det att säga om filmen? Riktigt psykopatisk enligt mig. Läskig? Njae, vissa scener kanske. Rekomenderar? Verkligen inte! Stackars kille som satt bredvid oss. Vad kan han ha varit, 13-14 år kanske, och skrek som en liten flicka. HAHA gissa om jag hade roligt åt honom.
Gårdagen, hände väl inget mer eller mindre speciellt. Den såg ut som vilken dag som helst på internatet. Tog en runda till Ystad och handla glass med min underbaring, min fina vän. Annars inget märkvärdigt. Eller jo! Brandlarmet gick i samlingsbyggnaden Cylindern. Och en massa brandmän. Dock inga snygga, så inget mer med det ;)
Vad händer idag? Jo. Min första öl öppnade jag direkt jag kom hem. Snackade lite med mamma o syrran, tog en öl till och gick in och la mig i ett varmt bad med skum. Är inne på tredje ölen och håller på att göra mig i ordning. (ska bara avsluta detta inlägg). För ikväll blir det förfest sen Perikles i Lomma! & på morgondagens schema blir det streaplers. Denna helgen kommer att bli så bra. Väldigt bra.♥
Nu har denna svensk inte tid mer. Vi hörs sen alla fina!
 

 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback