marvidsson.blogg.se
my life in words.

morgondagen (y)

& så fick jag åter igen starta en ny blogg. Och denna gången så glömde jag lösenordet på min förra blogg www.diebythegun.blogg.se . & eftersom jag av någon anledning inte kan eller vill vara utan en blogg så var jag självklart tvungen att starta en ny :) Men vad gör det om hundra år?
Precis intagit soffläge med en popcorns skål bredvid mig efter en hel fantastisk dag. Åkte hem från skolan i förmiddags efter att gårdagen gick åt att fira en försenad valborg. Valborg var ju i tisdags, men planerna blev inte som planerade. Istället för att festa som de flesta andra så blev vi olyckligtvis inblandade i en trafikolycka, och fick spendera någon timme på akuten i Malmö. Men inga större skador på mig eller någon av de andra inblandade som tur var! Så vi tog igen valborg igårkväll. Ett par öl och kortspel med fina vänner. Jag har det bra jag. & Denna dag har varit en fantastisk dag. Efter att jag anlände i Staffanstorp så åkte bikinin på och jag intog ryggläge någon timme i solstolen med en kopp kaffe. Tog en dusch efter det, och fick i mig middag innan det blev en uterunda med fina vänner som jag spendera hela kvällen tillsammans med. Kvällen slutade uppe hos kusin med massa skratt och kortspel.
i morgon väntas en massa öl och fest. För imorgon drar årets Bonnamarknad igång här i Staffanstorp. Smensbaglomma ska spela, och jag och ett gäng ska självklart ner och göra byn osäker.
Så alldeles strax ska denna svensk hoppa ner i sängen och längta tills morgondagen.
puss & kram.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback