marvidsson.blogg.se
my life in words.

Piercing & uttöjning

Som jag skrev igår så blev det inga fler uppdateringar här på bloggen, och det har med att göra att jag var helt enkelt inte i tillstånd till det. Gårdagens kväll blev suverän. Hade förfest hemma med några vänner, satt ute i trädgården i det fina vädret och tog några öl innan vi begav oss ner till byn där öltältet vänta på oss med Smensbaglomma som artist och fint sällskap av många fina vänner.
Samma sak denna dag, dock utan någon alkohol för min del. Blev lämnad hemma i Staffanstorp i eftermiddags och blev uppmött vid Ica av mamma och en väninna och sedan spendera någon timme på marknaden. Samma skit varje år i stort sätt. Spenderade inga egna pengar på att köpa något. Dock fick jag en uttöjning av min kära syster, och även en tungpiercing. Gissa vem som blev glad! Efter några varv fram och tillbaka så begav vi oss hemåt för att äta middag. Gissa om jag behövde mat för att bli av med bakfyllan? ;) & gissa vem som fortfarande var onykter när hon vakna!? (Jag).
Till middag blev det hamburgare med bröd, och för en gångs skull så var det inte mamma som stod vid spisen, utan jag och syrran stod för matlagningen idag. Inte för att det var så avanserad mat. Eller för att vara korrekt, min syster stod och stekte hamburgaren medans jag skar upp salladen. Sånt som kallas teamwork!
Fick middag i oss, och efter det spenderade jag någon timme i sängen för att vila upp mig, samla krafter för kommande kväll. Och även denna kväll blev bra. Gick ner till min farbror där övrig släkt befann sig. Satt och snacka någon timme innan vi gemensamt gick ner till öltältet åter en gång men denna gång för att lyssna på Torsson. Fick även åkt karusell med syrran och L, ååh herregud vad länge sedan det var jag åkte något sånt sist. Och satan vad roligt. När det gäller sånt så lär jag aldrig bli vuxen. Något jag inte kommer att bli endå HAH!
 
Nu har jag äntligen kommit hem efter en bra och kall kväll. Intagit mysläge i soffan med täcket omvirande och tv:n påslagen. Slå ihjäl någon timme framför en thriller och hoppas på att John Blund ska komma snart. Ingen större lust att vända på dygnet. & imorgon bär det av mot internatet igen. Åh nej jag vill verkligen inte!
 
 
- & innan jag avslutar detta blogginlägg så vill jag att alla ska veta att jag saknar min fina pojkvän mest av allt. Min fina Andreas! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback