marvidsson.blogg.se
my life in words.

plugg o.O

ojojoj vad tråkigt jag har!
Börjar lite lagom ångra att jag inte tog praktik istället för att vara inne på skolan. För det här med att plugga är verkligen inte min grej! Tog fram naturkunskapen och suttit med det sedan jag vakna. & nu tar jag paus. Krupit ner i sängen igen, med datan som sällskap och offrar några minuter på att slänga in ett inlägg. LAgom trött och lagom hungrig, så går det när man sover fram till middag ;) Men jag har den turen att så fort min finfina vän kommer tillbaka till skolan/internatet så ska vi på miniutflykt. Åka till Mossbystrand och fika, och på min beställning så ska jag köpa en kaffedrink igen! Längtar tills jag har den gosaken i handen och bara njuter vid stranden. Hoppas bara på att vädret håller i sig så att det inte börjar regna mitt i allt :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback