marvidsson.blogg.se
my life in words.

usch!

& så var det torsdag igen. Den där Kristihimmel-någonting-dagen. Alltså en dag utan skola och klämmdag imorgon, vilket betyder ytterligare en dag ifrån skolan. I början av veckan såg jag verkligen fram emot två lediga dagar. Men inte nu när dagarna väl har kommit. Så fruktanavärt rastlös hela tiden, och inget duger för att sysselsätta mig, och då menar jag verkligen INGET! Lite pinsamt men jag medger att jag faktiskt saknar skolan och dess vardagliga rutiner med lektionerna. Detta gäller två dagar, hur ska det bli med sommarlovet?
Har gjort de mesta. Hunnit med att tvätta en maskin tvätt, äta, kolla på tv, vila, sola, umgås med underbar vän. Men trots allt rastlös. Försöker koppla av framför tvn, men fortfarande RASTLÖS!
ÅÅÅÅÅH.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback