marvidsson.blogg.se
my life in words.

sjukling.

En styck jätte förkyld Marinah!
Usch. Har det med helgens festlighetrer att göra tro? Fullt frisk fredag och lördag. Som ett vrak på söndag. Men det kan det vara värt. För min helg var toppen. Lördagen var bäst. Björka Loge med fina vänner, alkohol och dans till Lasse Stefanz. Inte för att jag är något större fans till dom, men det gick att lyssna på.
 
ligger nerbäddad i soffan, med nalles dator på magen och mår allmänt kass. Tur att mamma och nalle står ut med mitt gnällande. För idag är det jätte synd om mig.
 
 


erica björkander

fin blogg :D

Svar: tack så mycket! :)
Marinah Arvidsson

2014-02-04 / 08:32:32
BLOGG: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback